7 Aralık 2009 Pazartesi

Gerçek Sevgi Sözleri

"başımı eğdim diye, kızardın yanımda olsan.. yüzümü astım diye sinirlenirdin.. ama sen bütün bunları gitmeden önce düşünecektin.. nefret mi edeyim senden? beddua mı edeyim arkandan, günde beş vakit her ezanın ardından? içim acıyor.. dışım tütüyor artık.. dünya dönüyor, salıncak gibi bahçemde.. gündüzler belki iyi ama, geceler adamı yoruyor..

herkes gibi yaşayamam aşkı.. hele senin gibi bence kimse yaşamamalı.. yüz çevirdim.. gönül koydum.. kulaklarımı tıkadım etrafımda dönen mahluklara.. neden beni bunların arasında böyle çıplak bıraktın? sonumuz yok bizim diyip, neden böyle saçma bir son yazdın? bunu daha önce yapamaz mıydın? offff esmer yavrum… offff…"


Bu ve bunun gibi daha bir çok aşk hikayeleri, aşk hikayesi, gerçek hikayeler, yaşanmış hikayeler ve en güzel hikayeler, www.knys.org'da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder